Bestelling

Op deze pagina leest u alles over het bestellen van een Robomow, Wiper, Segway of Kress robotmaaier, over de levering en over de garantie waar u recht op heeft. Wij zijn een premium dealer van hoogwaardige robotmaaiers met jarenlange ervaring. Hierdoor zijn wij in staat om u gedegen advies op maat te geven. Vooraleer u overgaat tot een aankoop, vertellen wij u alles over de Robomow die u in het oog heeft en over de bijhorende garantie.

 

BESTELLING VAN EEN ROBOMOW MET GARANTIE

 

Een Robomow met garantie bestellen kan via e-mail, telefonisch, via de webwinkel of in onze zaak (na afspraak). In de webwinkel kan u betalen met Bancontact, KBC, Belfius, ING, iDEAL, Sofort of via overschrijving. Bij afhaling betaalt u met uw smartphone via de Payconiq Bancontact app of contant. 

 

Onze contactgegevens vindt u hier.

 


Levering

Heeft u een Robomow met garantie gekocht? Dan wordt de robot gratis bij u afgeleverd in België. Bij de uitlevering binnen de 30 km van Alrobo, omvat onze service bovendien een toelichting voor installatie, gebruik en onderhoud.

 

 Voor accessoires en onderdelen schakelen we een koerierdienst of de post in en worden transportkosten doorgerekend.

 

 Vanzelfsprekend kan u elke aankoop, na afspraak, ook afhalen en ter plaatse betalen.

Garantie

Robomow

 

Voor de Robomow 2018, 2019 en 2020 modellen is een fabrieksgarantie van 2 jaar van toepassing. Batterijen hebben 1 jaar fabrieksgarantie.

 

Bij problemen kan u naast Alrobo ook steeds Robomow support en contact.be@robomow.eu contacteren. Indien nodig laat Robomow de robot ophalen en wordt deze afgeleverd (gratis tijdens de garantieperiode voor Robomow RC en RS) of u brengt hem langs bij Alrobo.

 

Wiper

 

Bent u meer geïnteresseerd in het kopen van een Wiper-robot zoals de Wiper i-70? Weet dan dat de garantietermijn van de ZCS robotten twee jaar bedraagt, met uitzondering van de K serie (zes jaar garantie). Deze gaat van kracht op de dag dat uw verdeler de robot registreert op de site van Wiper, met uitzondering van de hierna vernoemde onderdelen. Voor elk onderdeel dat vervangen wordt tijdens de garantieperiode, geldt de natuurlijke vervaldatum van de garantie. Na twee jaar, zal elk vervangen origineel onderdeel dat geregistreerd wordt door de hersteller op de site van Wiper een nieuwe garantie krijgen van 1 jaar, geldig vanaf de installatiedatum. Bij gebruik van niet originele onderdelen vervalt elke waarborg automatisch. De garantie is enkel van toepassing indien het onderhoudsschema, beschreven in de bijlage van de waarborg die u ontvangt bij de aankoop van de robot, gerespecteerd wordt.

 

Onderdelen waarop de garantie van twee jaar niet van toepassing is:

 

  1. Voor elke batterij bedraagt de garantie 6 maanden vanaf de activeringsdag op de Wiper website. Na deze periode wordt het garantiebedrag degressief aangepast op basis van het gebruik van de robot. Batterijen met een productiedatum hoger dan vier jaar genieten nooit van deze garantietermijn
  2. Plastic onderdelen zonder fabricagefouten
  3. Perimeterkabel, mes, lampen, aansluitingskabels
  4. Uitgesleten voor- en achterwielen
  5. Lagers, oplaadschroeven en -platen
  6. Onderdelen met normale slijtage
    1. Koolborstels van de wielmotoren
    2. Koolborstels van de mesmotor
    3. Toetsenbord (met krassen)
  7. Alle onderdelen beschadigd door uitzonderlijke weersomstandigheden (natuurrampen, overstromingen, onweer), door nalatigheid van de gebruiker (bijvoorbeeld bij het schoonmaken van de machine met een hogedrukreiniger) of door elektrische storingen en stroompieken (veroorzaakt door storm en onweer)

Interventie bij klant

Indien wij zelf ter plaatse moeten komen, dan kunnen wij onze gepresteerde uren (verplaatsing en werktijd bij klant aan 60 euro exclusief btw) aanrekenen en een kilometervergoeding (0.50 euro exclusief btw/km).

Contacteer ons voor meer informatie

 

Wens u meer informatie over onze dienstverlening? Of twijfelt u of u nog garantie krijgt op uw Robomow grasrobot en wat de prijs van de robot is? Neem dan meteen contact op met de deskundige medewerkers van Alrobo. U bereikt ons telefonisch via +32 (0)499 550781 of door een e-mail te sturen naar alrobo@telenet.be. Wij vertellen u graag alles over uw Robomow met bijhorende garantie en beantwoorden al uw vragen. U bent ook steeds welkom bij ons in Mol, waar onze experts voor u klaarstaan.

 

Robomow banner Alrobo expert